semalam lepas kelas, kawan aku (malaysian) singgah bilik. memang baik dengan dia sebab satu batch posting, roll no pun dekat-dekat je.
*ringtone*
batchmate tempe yang call. pastu aku jawab la. memang la tak tahu nak borak ape pastu memang teruk sungguh respon aku. nampak la si kawan ni tadi sengih je. konon tengah sengih tengok benda lain padahal sengih tengok aku cakap kat telefon.
lepas letak phone tu, dia memang gelak kuat-kuat.
The truth is I am that awkward sometimes, well most of the time. But once I've become comfortable with you, I can talk forever and unleash those weird behavior. hahaha~
if i'm awkward around you, it is not because i dont like you. i just need more time for us to 'click'.
terpaksalah terima seadanya.
dah sampai kolar dah ni. heee
xdelah 8 jam macam dalam gambar tu. belgaum-bangalore 10 jam, bangalore-kolar 2 jam.
*ringtone*
Incoming call
XYZ
batchmate tempe yang call. pastu aku jawab la. memang la tak tahu nak borak ape pastu memang teruk sungguh respon aku. nampak la si kawan ni tadi sengih je. konon tengah sengih tengok benda lain padahal sengih tengok aku cakap kat telefon.
lepas letak phone tu, dia memang gelak kuat-kuat.
"Apesal kau gelak?"
"Takde lah. Kau tu awkward sangat cakap dengan XYZ."
"Kau tak tengok lagi aku call pakcik auto. Tu pun nak awkward."
"Aku tahu kau memang camtu."
The truth is I am that awkward sometimes, well most of the time. But once I've become comfortable with you, I can talk forever and unleash those weird behavior. hahaha~
if i'm awkward around you, it is not because i dont like you. i just need more time for us to 'click'.
terpaksalah terima seadanya.
dah sampai kolar dah ni. heee
xdelah 8 jam macam dalam gambar tu. belgaum-bangalore 10 jam, bangalore-kolar 2 jam.
nota kaki:
- rupanya bila post entry kat blog guna phone, gamba dia kecik je.
No comments:
Post a Comment